Veelgestelde vragen

Jazeker, wij maken geen onderscheid tussen zakelijke en particuliere klanten. Iedereen is welkom om bij ons te bestellen.

Onze levertijden verschillen per product. Het kan voorkomen dat we een product binnen 3 dagen kunnen leveren, terwijl we voor een ander product 3 weken nodig hebben. Per aanvraag geven we dan ook afzonderlijk aan wat de te verwachten levertijd is.

Omdat ons drukwerk niet standaard is, maar op maat gemaakt wordt, tonen wij op onze website geen prijzen. Dit komt omdat er ontzettend veel variaties mogelijk zijn per product, soms tot enkele duizenden. Hierdoor werken wij met offertes in plaats van prijzen op onze website.

We streven ernaar offertes binnen 24 uur na aanvraag toe te sturen. 

Waar mogelijk sturen wij een passende offerte, mochten wij aanvullende informatie nodig hebben, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

We hebben onze website zo volledig mogelijk ingericht met alle producten en diensten die wij leveren of bieden. Het kan echter zijn dat er iets ontbreekt, maar dat betekent niet dat wij daar niet in kunnen voorzien. Neem contact met ons op en samen kijken we naar de mogelijkheden.

Wij hebben vanuit onze papierleveranciers een assortiment van duizenden specificaties aan papier. Om het voor onze bezoekers overzichtelijk te houden, hebben wij een kleine selectie gemaakt met gangbare papiersoorten. Dat betekent echter niet dat dit het enige is wat wij kunnen bedrukken. In onze showroom hebben wij stalen van honderden papiersoorten, stickermateriaal, textiel en nog veel meer. Uiteraard tonen wij deze graag en kunnen wij per materiaal deskundig advies geven.

Onze aanleverspecificaties zijn terug te vinden op onze pagina voor werktekeningen. Hier hebben we ook ontwerp templates staan om u op weg te helpen met het ontwerp van uw drukwerk.

Wij bieden geen standaard ontwerpen aan. Wij voeren maatwerk uit en kunnen uw drukwerk daarom volledig naar wens ontwerpen, ook als het iets simpels mag zijn

Bestanden kunnen worden aangeleverd via e-mail, usb of wetransfer.

Met onze eigen vormgevers kunnen wij uw drukbestanden gereed maken. Dit kunnen wij ook doen indien u het drukwerk liever ergens anders bestelt, of wanneer het ontwerp enkel om digitale publicatie vraagt. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

Bestellingen kunnen worden geannuleerd, totdat de productie daadwerkelijk is begonnen. Wilt u tijdens de productie uw bestelling annuleren, blijft u ten alle tijden verantwoordelijk voor de tot dan toe gemaakt kosten zoals het verbruikte materiaal. Ook kan dit invloed hebben op de levertijd.

Dit is mogelijk, totdat de productie daadwerkelijk is gestart. Wilt u nadat de productie is gestart alsnog een ander document aanleveren, blijft u verantwoordelijk voor tot dan toe gemaakte kosten zoals verbruikt materiaal. Ook kan dit invloed hebben op de levertijd.

Wij bieden geen mogelijkheid om live de bestelstatus te volgen. We kunnen uiteraard wel aangeven wanneer de bestelling in productie is en wanneer deze gereed is of geleverd gaat worden.

Wanneer wij drukwerk via een vervoerder bezorgen, krijgt u van ons een track & trace code. Hiermee kunt u de levering in de gaten houden.
Wanneer wij het drukwerk zelf bezorgen bieden wij echter geen track & trace aan.

Het kan helaas voorkomen dat het drukwerk niet naar wens is uitgevoerd. Diverse factoren kunnen hier een rol in spelen. U kunt hierover telefonisch of per mail contact opnemen. Samen zorgen we voor een passende oplossing.

Wij versturen onze facturen digitaal of per post, net wat voor u als klant makkelijk is.

Wij bieden een betalingstermijn van 14 dagen, zowel voor particuliere als zakelijke klanten. Vooraf betalen is dus niet nodig. Tijdig betalen dan weer wel.